Personální kancelář PLATY 1. Přehledné vedení personálních údajů včetně nezbytných dat pro zařazení zaměstnanců do platových stupňů a tříd nebo interního platového nebo mzdového systému. 2. Sledování platových nebo mzdových postupů zaměstnanců a tisk sestav neomezeného počtu zaměstnanců. 3. Tisky pracovních smluv a ostatních pracovněprávních dokumentů dle výběru ze vzorů a šablon jak pro veřejnou správu, tak pro soukromý sektor. 4. Archivace zaměstnanců, kteří rozvázali pracovní poměr, včetně všech smluv a personálních údajů. 5. Snadný tisk platových nebo mzdových výměrů jak pro jednotlivce, tak provoz nebo kompletně celou organizaci. 6. Tisky přehledů započtené praxe a dob délky zaměstnání, kontrola pracovních výročí a jubilejí k poskytování odměn dle zákoníku práce, FKSP a sociálních fondů. 7. Generátor sestav - tisk libovolných sestav ze všech údajů v databázi a jejich export do programu MS Excel. 8. Vzorové sestavy pracovněprávních a jiných personálních dokumentů, včetně jejich archivace. 9. Informace dle ustanovení § 37 odst. 2) zákoníku práce o právech a povinnostech vyplývajících z pracovního poměru aj. 10. Automatické aktualizace programu při legislativních změnách - automat přepočtu a tisku nových platových dekretů, tisk změnových sestav změn platového nominálu včetně sumářů za oddělení a organizaci. Program je rozšířen pro používání i v soukromé sféře pro řešení vlastního mzdového systému, stejně tak je mimořádně vhodný i pro soukromé školy a školská zařízení, protože umožňuje snadno kombinovat oba systémy:
Stručný průvodce programem Osobní údaje
Program obsahuje personální údaje zaměstnanců pro sestavení a tisk pracovní smlouvy,
zařazení do platové třídy a platového stupně a další doplňující personální
údaje, včetně uživatelských modifikací.
Platové zařazení, praxe a vzdělání Tlačítko “Kontrola” spouští provádění
procedury, kterými se kontrolují koeficienty u dob s kódem "P" (praxe v oboru
požadované práce) zadaných v okně PRAXE, a to s ohledem na aktuální hodnoty
údajů, které tyto hodnoty ovlivňují (platová třída, datum zařazení do platové
třídy, druh a datum dosaženého vzdělání, typ požadavku na vzdělání, plnění
podmínek odborné způsobilosti a datum dosažení odborné způsobilosti). Zjištěné
chyby jsou programem automaticky odstraňovány, a to včetně aktualizace platového
tarifu (došlo-li
v důsledku změn koeficientů zápočtu u těchto dob ke změně platového stupně). Sestavy o dosažené praxi Platové zařazení zaměstnanců
Termíny platových postupů v organizaci je možné zobrazit v sestavě:
Realizace platových postupů a tisku
platových výměrů je realizována automaticky přes funkci "Hromadný přepočet".
Není zapotřebí si zapisovat a pamatovat data platových postupů, stačí 12
x do roka zadat přepočet praxe a program sám vyhodnotí platové postupy
zaměstnanců v příslušném měsíci, zobrazí sestavu s nárokem na platový
postup a v dalším kroku nabídne tisk nových platových výměrů.
Program spolupracuje s běžnými textovými editory. Do předdefinovaných šablon lze
zanést vlastní představy o vzhledu vytvářených listin. Listiny tak mohou
obsahovat loga organizací, vodoznaky, případně jiné grafické prvky, které
podporuje textový editor uživatele.
V sestavách je podporován export do tabulkového procesoru MS Excel. Uživateli se tak otevírají neomezené možnosti práce s uloženými daty. Tato prezentace je jen nástinem několika základních funkčností programu Personální kancelář - Platy. Hlavní devizou programu je kontrola uživatele při tvorbě platového zařazení zaměstnance ve veřejných službách a správě a jednoduchá automatická realizace legislativních změn. Pro soukromý kromý sektor i veřejnou správu program stanoví pevné základy platových a mzdových systémů, které samy o sobě podporují rovný přístup k zaměstnancům v organizaci. Pokud si program potřebujete ještě dále prověřit, objednejte si demoverzi zdarma |