Obchodní podmínky
- Kontaktní údaje provozovatele e-shopu: resk.cz
Provozovatel: RESK, spol s.r.o.
- Sídlo: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- IČ: 26848031
- DIČ: CZ26847744, společnost není plátcem DPH
- Zápis v OR: Krajský soud v Ostravě spisová značka: C 50339
- Telefon: +420 558 323 717, +420 6088 89 062
- Email: resk@resk.cz
- Kontaktní adresa: RESK education, s.r.o., Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozovna: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozní doba: 9:00 – 14:002.
2. Kontaktní údaje prodejců v e-shopu resk.cz
2.1. Prodejce: RESK education, s.r.o.
- Sídlo: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- IČ: 26847744
- DIČ: CZ26847744, společnost není plátcem DPH
- Zápis v OR: Krajský soud v Ostravě spisová značka: C 40427
- Telefon: +420 558 323 717, +420 6088 89 062
- Email: resk@resk.cz
- Kontaktní adresa: RESK education, s.r.o., Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozovna: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozní doba: 9:00 – 14:00
- Oblast prodeje a služeb: semináře, školení, vzdělávání
2. 2. Prodejce: RESK software, s.r.o.
- Sídlo: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- IČ: 26848031
- DIČ: CZ26848031, společnost není plátcem DPH
- Zápis v OR: Krajský soud v Ostravě spisová značka: C 50339
- Telefon: +420 558 323 717, +420 6088 89 062
- Email: resk@resk.cz
- Kontaktní adresa: RESK software, s.r.o., Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozovna: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozní doba: 9:00 – 14:00
- Oblast prodeje a služeb: software
2. 3. Prodejce: RESK, spol. s r.o.
- Sídlo: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- IČ: 26848031
- DIČ: CZ26848031, společnost není plátcem DPH
- Zápis v OR: Krajský soud v Ostravě spisová značka: C 50339
- Telefon: +420 558 323 717, +420 6088 89 062
- Email: resk@resk.cz
- Kontaktní adresa: RESK software, s.r.o., Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozovna: Jeřabinová 257, 739 61 Třinec
- Provozní doba: 9:00 – 14:00
- Oblast prodeje a služeb: publikace
3. Kupující
3.1 Kupujícím zboží, služeb a software může být právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající, případně fyzická osoba spotřebitel.
4. Společná ustanovení obchodních podmínek
4.1. Úvodní ustanovení
- Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran při poskytování služeb v oblasti vzdělávání, prodeje odborné literatury a prodeje software,
- právní vztahy se řídí právním řádem České republiky, těmito obchodními podmínkami neupravené pak dále občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
4.2. Uzavření smlouvy
- Veškeré informace o jednotlivých produktech a jejich ceně jsou zveřejněny na webových stránkách resk.cz,
- informace o cenách jsou uvedeny v koncové ceně za zboží či službu,
- uvedené ceny neobsahují poštovné ani balné, které se u odborné literatury účtuje dle níže uvedené cenové tabulky,
- objednávky software a vzdělávání neobnáší náklady na poštovné,
- uzavření smlouvy je možné uskutečnit prostřednictvím návrhu na uzavření smlouvy přes webový formulář, zasláním objednávky prostřednictvím emailu, poštou případně telefonicky,
- k uzavření smlouvy dochází zasláním potvrzení přijetí objednávky, přihlášky na uvedenou emailovou adresu nebo úhradou za faktury ze strany zákazníka,
- zasláním objednávky, přihlášky kupující vyslovuje souhlas s uvedenými obchodními podmínkami.
4.3. Odstoupení do smlouvy
- Po uzavření smlouvy má kupující právo od ní odstoupit bez udání důvodu, a to do 14 dnů od převzetí zboží nebo zaslání licenčního certifikátu v případě software,
- kupující v této lhůtě nemusí sdělit důvody odstoupení od smlouvy,
- po uzavření smlouvy na vzdělávání se právo zákazníka od smlouvy odstoupit prodlužuje až do doby 2 dnů přede dnem zahájení vzdělávání, a to i bez udání důvodů,
- v případě odstoupení od smlouvy je kupujícímu vrácena celá částka za zboží nebo službu, na účet, ze kterého byla zaslána,
- prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal,
- odstoupení od smlouvy je možné provést zasláním emailu na adresu objednavky@resk.cz s projevem vůle odstoupit od smlouvy a kontaktními údaji zadanými v objednávce a číslem faktury. Odstoupit od smlouvy může kupující i telefonicky na telefonu 608 889 062,
- prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem, anebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
- Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv o poskytování vzdělávání, za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy
- Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde (klikněte pravým tlačítkem myši a zadejte uložit odkaz jako, formulář uložte, vyplňte a odešlete zpět emailem nebo poštou).
4.4. Způsob dodání
- Software se dodává pouze v elektronické podobě,
- s uzavřením obchodní smlouvy je současně kupujícímu zřízen registrační účet na www.resk.cz,
- prostřednictvím emailu uvedeném v objednávce jsou zaslány přístupové údaje ke stažení produktu a jeho registraci a licenční certifikát s vyznačením roku platnosti licence.
- Vzdělávání se objednává prostřednictvím webových stránek, kde je kupujícímu zároveň vystaven doklad na zálohovou platbu a zaslán na uvedenou emailovou adresu, jeho úhradou je kupující platně registrován na vzdělávací akci.
- Odborná literatura je zasílána výhradně přes společnost Česká pošta, a.s., a to ve formě listovní zásilky nebo balíku, s přibalenou fakturou se 14. denní splatností,
- doba dodání zboží, pokud je skladem, činí nejvíce 10 dnů,
- při objednávce publikací, které jsou v edičním plánu je doba dodání do 10 dnů od data vydání.
4.5. Platby
- Platby za software a publikace probíhají po dodání kupujícímu viz výše, pouze prostřednictvím převodu z účtu na základě zúčtovacího dokladu – faktury se 14. denní splatností,
- k závazné registraci ke vzdělávání je současně s odesláním přihlášky vygenerován doklad na zálohovou platbu převodem z účtu,
- zúčtovací doklad zákazník obdrží na místě vzdělávací akce,
- v případě zrušení registrace 2 dny před uskutečněním vzdělávání, je platba vrácena do deseti dnů v plné výši zálohové platby zpět na účet kupujícího,
- prostřednictvím e-shopu resk.cz není možné platit bankovní kartou ani přes online platební brány, veškeré úhrady probíhají formou fakturace kupujícímu převodem z účtu,
- úhrady za vzdělávání je možné akceptovat v hotovosti na místě poskytnuté služby.
4.6. Práva a povinnosti z vadného plnění
- Prodávající předává kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení,
- pokud má převzaté zboží nedostatky v ujednaném množství a jakosti a provedení jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá,
- kupující po převzetí zboží nebo služby se dle možností přesvědčí o její jakosti provedení nebo množství, pokud vadu zjistí, oznámí vadu společnosti bez zbytečného odkladu,
- kupující může uplatnit vadu u dodaného software do 6 měsíců od převzetí a nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny,
- kupující může u prodávajícího uplatnit u odborné literatury nejpozději do 2 let od převzetí zboží nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny,
- nelze-li vady odstranit, může uplatnit požadavek na dodání nového zboží nebo jeho části,
- kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění svého práva, které je potřeba uplatnit do jednoho měsíce po oznámení vady.
4.7. Reklamační řízení
- Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu po zjištění vady,
- pokud oznámí reklamaci písemně nebo elektronicky, sdělí své kontaktní údaje, popis vady a požadavek na způsob vyřízení reklamace,
- lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem jejího oznámení,
- prodávající nejpozději do tří pracovních dnů vyrozumí o převzetí reklamace a způsobu jejího vyřízení, ledaže by bylo potřebné odborném posouzení, v tomto případě se lhůta o dobu odborného posouzení prodlužuje,
- v případě potřeby odborného posouzení prodávající kupujícího informuje o době vyřízení reklamace,
- prodávající reklamaci včetně odstranění vad vyřídí do 30. dnů od jejího oznámení,
- v případě, že reklamace nebude vyřízena ve stanovené lhůtě, jednalo by se o podstatné porušení uzavřené smlouvy,
- záruční doba se prodlužuje o dobu reklamačního řízení,
- právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží, pokud svým jednáním vadu sám způsobil.
5. Specifika obchodního vztahu u jednotlivých produktů a služeb
5.1. Software (RESK software, s.r.o.)
- Předmětem koupě je nákup licencí k provozování software Personální kancelář Platy, Evidence pracovní doby, Pokladny, Kanceláře GDPR nebo individuálně poskytnutých softwarových řešení,
- samotný program ani jeho aktualizace nenabývá kupující do svého majetku,
- po zakoupení prvotní licence je její provozování možné do 31.12. včetně příslušného roku v době pořízení,
- v roce pořízení prvotní licence náleží kupujícímu rovněž do 31.12. bezplatně veškeré aktualizace vydané prodávajícím v příslušném roce,
- v dalším roce po roce pořízení je kupující v případě provozování software, povinen uhradit roční cenu aktualizací dle stanoveného ceníku na www.resk.cz,
- uzavření smlouvy na další rok po prvotním pořízení se aktivuje stažením aktualizace kupujícím, o kterém je veden na webu prodávajícího jedinečný záznam,
- kupující má rovněž právo sdělit prodávajícímu do 31. 12. příslušného roku písemně, emailem nebo i telefonicky, že požaduje zrušení užívání licencí a klientského účtu pro následující rok,
- kupující je povinen řídit se licenčním ujednáním, se kterým souhlasil při stažení software, nebo jeho aktualizací a jejich instalaci,
- prodávající garantuje, že software je plně funkční na všech operačních systémech a jeho variantách MS Windows od verze Windows XP a výše, kupující bere na vědomí, že software není určeno pro jiné operační platformy.
5.2. Vzdělávání (RESK education, s.r.o.)
- Přihlášení ke vzdělávání je prioritně akceptováno prostřednictvím přihlášky na webových stránkách prodávajícího, po odeslání přihlášky je na uvedenou emailovou adresu odeslán email s proformafakturou, jejíž úhradou, nejpozději 5 dnů před termínem vzdělávání je uzavřena kupní smlouva,
- přihlášku na vzdělávání je možné zaslat nejpozději 5 dnů před zahájením vzdělávání,
- na vzdělávání je možné se přihlásit telefonicky, emailem nebo zasláním vlastní objednávky,
- prioritně je akceptována platba převodem z účtu, výjimečně je možná platba v hotovosti na místě vzdělávání,
- zúčtovací doklad obdrží účastník semináře při zahájení vzdělávání,
- ceny jsou zveřejněny na webových stránkách prodávajícího v konečné ceně, prodávající není plátcem DPH,
- prodávající si vyhrazuje právo na uzavření semináře dle naplnění kapacity sálu
- prodávající si vyhrazuje právo na změnu sálu, místa a termínu konání nebo zrušení vzdělávací akce v případě okolností hodných zřetele (např. onemocnění lektorů, nepřijetí očekávané legislativy apod.)
- v případě že kupující nemůže akceptovat změnu sálu, místa, či termínu konání vzdělávání prodávající vrací přijatou zálohu zpět na účet kupujícího nejpozději do deseti dnů od termínu konání vzdělávání,
- v případě zrušení vzdělávání jednostranně ze strany prodávajícího, prodávající vrací přijatou zálohu do deseti dnů od vyhlášení zrušení vzdělávání na účet kupujícího v plné výši zpět.
- kupující má právo písemně zrušit přihlášku kdykoliv, nejpozději však 2 dny před termínem zahájení vzdělávání, a to i když došlo k úhradě a tím k uzavření obchodní smlouvy,
- prodávající v případě právoplatného zrušení kupní smlouvy kupujícím, vrací přijatou zálohu do 10 dnů zpět na účet kupujícího,
- kupující má možnost na vzdělávání vyslat náhradníka,
- prodávající upozorňuje, že výklady lektorů nejsou nijak právně závazné a zobrazují pouze jejich vlastní názor, odbornost a zkušenosti z praxe v místě a čase, tedy nemůže nést odpovědnost za případnou škodu, která by kupujícímu vznikla jejich aplikací,
- prodávající nenese odpovědnost za služby poskytnuté třetí stranou např. v oblasti bezpečnosti a ochraně zdraví v budovách, kde probíhá vzdělávání apod.
5.3. Odborná literatura (RESK, spol. s r.o.)
- Na webových stránkách je zveřejněn ediční plán odborné literatury, ve kterém je popis jednotlivých publikací s jejich anotací a předběžnou cenou před datem vydání a předběžný datum vydání,
- konečné ceny publikací jsou uvedeny v objednávkovém terminálu,
- publikace, které jsou skladem, jsou distribuovány kupujícímu do 10 dnů od data přijaté objednávky, která je potvrzena emailem,
- publikace, které čekají na vydání jsou distribuovány následně do 10 dnů od data vydání,
- pokud dojde k posunu uvedeného data vydání, je kupujícímu zaslán email s žádostí o potvrzení trvání objednávky,
- kupní smlouva je uzavřena v den dodání publikace se zúčtovacím dokladem,
- odbornou literaturu je možné objednat i prostřednictvím emailu, telefonu nebo vlastní objednávkou kupujícího.
6. Ceník doručení přes Českou poštu a.s. (jiné formy zaslání, než zde uvedené neakceptujeme):
- doručení 1. publikace listovní zásilkou = 30 Kč
- doručení 2. - 3. publikací listovní zásilkou = 35 Kč
- doručení 4 a více publikací balíkem = 120 Kč